2013. október 14., hétfő

Az elmúlt napokban három olyan dolog is történt velem, körülöttem amiről úgy gondolom, hogy érdemes írni...
Kezdem az elején...
A múlt szerdán bemondták az iskolába, hogy mindenki vonuljon le a díszterembe, mert kampánybeszédre kerül sor... Nekem ez első hallásra igencsak furcsán hangzott, de miután elgondolkodtam rajta és beszélgettem az osztálytársaimmal megtudtam, hogy az iskola diákönkormányzata elnököt választ. Nem is csak a DÖK, hanem minden egyes diák személyesen, az igazgatói irodában, a "külvilágtól elzárva" írta fel a hat nevet a papírra és dobta be az urnába. Hat név-hat jelölt. Az igazgató hat jelöltet állított a diákság elé, akik elmondták kampánybeszédeiket, majd ezt követően két nap állt a rendelkezésünkre, hogy voksoljunk. Érdekes és tanúságos volt számomra. Ilyenben még nem volt részem...

A következő dolog amit megemlítenék az talán nem is annyira fontos... Csak említés céljából...Csupán az érdekesség kedvéért... Csütörtökön leesett az első hó. Igaz felénk nem sok maradt belőle-azaz semmi, de a szomszédos Tirolban annál több. Igazából nem is az az érdekes, hogy már ilyen korán leesett az első hó hanem az, hogy rá két napra (a közös) kollégiumi hétvégénken a második napra (szombat) a program az volt, hogy elmentünk Bad Tölz-be... Erről a helyről azt kell tudni, hogy egy hatalmas akvapark rengeteg medencével, csúszdával... És ez lenne a harmadik dolog amit meg szeretnék említeni.
Érdekes volt számomra, hogy míg mi a meleg vízben lubickoltunk addig néhány méterre tőlünk 5-10 cm hó takarta be a földet... Na ez az amit még álmomban sem gondoltam volna... Az ilyen fürdőzést mindenkinek csak ajánlani tudom.
Egy élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése